Forfatter
Tittel Det folk vil ha: religion og populærkultur
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. Otta
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken tar for seg religiøsitetens liv og virke i populærkultur en. Forfatterne viser at religiøse elementer er svært tilstedeværende i for eksempel reklame, tv-serier, blogger, fornøyelsesparker og musikk. Det argumenteres for at religion i populærkultur en er tett sammenvevd med det kommersielle og folkelige, og forekommer i mange overraskende støpninger. Boken er beregnet på alle som er opptatt av religion , populærkultur og kulturuttrykk.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam 1
*00110683
*008 2011 a 0 00nob 2
*015 $a0266496$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-01748-8$bh.$cNkr 319.00
*08231$a291.1$zh$25
*090 $c291.1$dE
*100 0$aEndsjø, Dag Øistein$d1968-$jn.
*24510$aDet folk vil ha$breligion og populærkultur $cDag Øistein Endsjø og Liv Ingeborg Lied
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2011
*300 $a224 s.$bill.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
*520 $aBoken tar for seg religiøsitetens liv og virke i populærkultur en. Forfatterne viser at religiøse elementer er svært tilstedeværende i for eksempel reklame, tv-serier, blogger, fornøyelsesparker og musikk. Det argumenteres for at religion i populærkultur en er tett sammenvevd med det kommersielle og folkelige, og forekommer i mange overraskende støpninger. Boken er beregnet på alle som er opptatt av religion , populærkultur og kulturuttrykk.
*650 1$aReligion og populærkultur $1291.1$2BS$9nor
*700 0$aLied, Liv Ingeborg$d1974-$emedforf.$jn.
*850 $aNord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. Otta
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening