Nord-Gudbrandsdal vgs - avd Otta

101 måter å fremme muntlige ferdigheter på: om muntlig kompetanse og muntlighetsdidaktikk
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • 101 måter å fremme muntlige ferdigheter på: om muntlig kompetanse og muntlighetsdidaktikk
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.3 101
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2016
Noter
  • Hensikten med denne boken er å øke den teoretiske innsikten i muntlighet som fagfelt og synliggjøre hva som ligger i begrepene «muntlig kompetanse» og «muntlige ferdigheter». Boken består av to deler. Del 1 inneholder syv vitenskapelige, fagfellevurderte artikler som behandler mange sentrale temaer knyttet til muntlighet: samtale, lytting, retorikk, fortelling, m.m. Del 2 er knyttet til forskningsdelen. Teori og praksis bindes sammen i de 101 oppslagene på bakgrunn av empiriske erfaringer og klasseromstudier. Leseren får et rikt og variert repertoar av muntlighetsdidaktikk gjennom de konkrete og praktiske rådene og oppleggene. Har bibliografi, noter
ISBN
  • 978-82-450-1799-1
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001305 am  2200205   4500
*00114569
*008                      a          00nob 2
*015  $a0463809$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-450-1799-1$bh.$cNkr 419.00
*035  $a0463809
*035  $a270162
*08201$a371.3/7$zh$223/nor
*090  $c371.3$d101
*24500$a101 måter å fremme muntlige ferdigheter på$bom muntlig kompetanse og muntlighetsdidaktikk$cKåre Kverndokken (red.)
*260  $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2016
*300  $a356 s.$bill.
*505  $aHar bibliografi, noter
*520  $aHensikten med denne boken er å øke den teoretiske innsikten i muntlighet som fagfelt og synliggjøre hva som ligger i begrepene «muntlig kompetanse» og «muntlige ferdigheter». Boken består av to deler. Del 1 inneholder syv vitenskapelige, fagfellevurderte artikler som behandler mange sentrale temaer knyttet til muntlighet: samtale, lytting, retorikk, fortelling, m.m. Del 2 er knyttet til forskningsdelen. Teori og praksis bindes sammen i de 101 oppslagene på bakgrunn av empiriske erfaringer og klasseromstudier. Leseren får et rikt og variert repertoar av muntlighetsdidaktikk gjennom de konkrete og praktiske rådene og oppleggene.
*650 1$aMuntlig framføring$0undervisningsmetoder$1371.3/7$2BS$9nob
*700 0$aKverndokken, Kåre$d1947-$ered.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. OttaFil/ Kontor 371.3 101