Nord-Gudbrandsdal vgs - avd Otta

Kunden er sjefen! :: hvem skal en bedrift tilfredsstille? Eiere, styret, ledere, medarbeidere, lokalsamfunnet eller myndigheter? : med så mange hensyn å ta, er det lett å glemme det viktigste - kunden!
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Kunden er sjefen! :: hvem skal en bedrift tilfredsstille? Eiere, styret, ledere, medarbeidere, lokalsamfunnet eller myndigheter? : med så mange hensyn å ta, er det lett å glemme det viktigste - kunden!
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 658.81 H
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2008
ISBN
  • 9788230004357
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001474cam a2200373 c 4500
*00116312
*00520160622154855.0
*007cr||||||||||||
*008131002s2008    no#||||| |||||000|0|nob|
*015  $a0815058$2nbf
*020  $a9788230004357$qib.$cNkr 298.00
*040  $bnob
*044  $cno
*080  $a658.818
*080  $a658.818
*082  $a658.81$25/nor
*096  $a658.81 H
*1001 $aHovi, Atle$d1970-
*24510$aKunden er sjefen! :$bhvem skal en bedrift tilfredsstille? Eiere, styret, ledere, medarbeidere, lokalsamfunnet eller myndigheter? : med så mange hensyn å ta, er det lett å glemme det viktigste - kunden!$cAtle Hovi
*260  $a[Oslo]$bKolofon$c2008
*300  $a142 s.$bill.
*650  $aKundeservice$2tekord
*651  $aBeitostølen (Øystre Slidre)$2norbok
*653  $akundetilfredshet$akunder$akundebehandling$abedrifter$aservice
*662  $dØystre Slidre$fBeitostølen$2norbok
*85642$3Beskrivelse fra forlaget (kort)$uhttp://content.bibsys.no/content/?type=descr_publ_brief&isbn=8230004358
*85642$3Beskrivelse fra Forlagssentralen$uhttp://content.bibsys.no/content/?type=descr_forlagssentr&isbn=8230004358
*901  $a90
*913  $aNorbok$bNB
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Purring sendt24.01.2024Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. Otta658.81 H