Forfatter
Tittel I veiledningens landskap: innføring i veiledning og rådgivning
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken gir en innføring i de viktigste modellene innenfor pedagogisk veiledning. De ti modellene blir presentert med historisk bakgrunn, sentrale begreper, perspektiv på veilederrolle og metoder. Hvert kapittel har kritikk av og innvendinger mot modellene. Boken inneholder dessuten en fortelling om fire studenter og deres reaksjoner på møtet med veiledningsmodellene. Dette er den eneste boken på norsk som gir en oversikt over alle aktuelle retninger innenfor pedagogisk veiledning. Litteraturliste følger hvert kapittel.
1. utg.: Kristiansand : Høyskoleforl., 2004
Har bibliografi, innholdsfortegnelse
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 pam 1
*00117622
*008 a 00nob 2
*015 $a0335296$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-40539-7$bh.$cNkr 289.00
*08231$a371.102$zh$25
*090 $c371.102$dS
*100 0$aSkagen, Kaare$d1948-$jn.$wSkagen, Kåre
*24510$aI veiledningens landskap$binnføring i veiledning og rådgivning$cKaare Skagen
*250 $a2. utg.
*260 $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2013
*300 $a184 s.$bfig.
*503 $a1. utg.: Kristiansand : Høyskoleforl., 2004
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse
*520 $aBoken gir en innføring i de viktigste modellene innenfor pedagogisk veiledning. De ti modellene blir presentert med historisk bakgrunn, sentrale begreper, perspektiv på veilederrolle og metoder. Hvert kapittel har kritikk av og innvendinger mot modellene. Boken inneholder dessuten en fortelling om fire studenter og deres reaksjoner på møtet med veiledningsmodellene. Dette er den eneste boken på norsk som gir en oversikt over alle aktuelle retninger innenfor pedagogisk veiledning. Litteraturliste følger hvert kapittel.
*650 1$aVeiledningspedagogikk $1371.102$2BS$9nob
*650 1$aRettleiingspedagogikk$1371.102$2BS$9nno
*950 0$aPedagogisk veiledning$zVeiledningspedagogikk $9nob
*950 0$aPedagogisk rettleiing$zRettleiingspedagogikk$9nno
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening