Nord-Gudbrandsdal vgs - avd Otta

Innføring i pedagogisk forskningsmetode: en hjelp til kritisk tolking og vurdering
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Innføring i pedagogisk forskningsmetode: en hjelp til kritisk tolking og vurdering
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 370.72 K
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2018
Noter
  • 1. utg.: Oslo : Unipub, 2002 Har bibliografi, register
ISBN
  • 978-82-450-2379-4
Tilgjengelige
  • 2/2
Venteliste
  • 0 (0)
*000     pam         1
*00118554
*008180328                a          00nob 2
*015  $a0529402$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-450-2379-4$bh.$cNkr 429.00
*08201$a370.72$zh$223/nor
*090  $c370.72$dK
*100 0$aKleven, Thor Arnfinn$d1944-$jn.
*24510$aInnføring i pedagogisk forskningsmetode$ben hjelp til kritisk tolking og vurdering$cThor Arnfinn Kleven og Finn R. Hjardemaal
*250  $a3. utg.
*260  $aBergen$bFagbokforl.$c2018
*300  $a225 s.$bfig.
*503  $a1. utg.: Oslo : Unipub, 2002
*505  $aHar bibliografi, register
*650 1$aPedagogikk$xForskningsmetoder$1370.72$2BS$41124362$9nob
*650 1$aPedagogikk$xForskningsmetodar$1370.72$2BS$41124362$9nno
*700 0$aHjardemaal, Finn$d1955-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. Otta370.72 K
Ex2Tilgjengelig Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. Otta370.72 K