Nord-Gudbrandsdal vgs - avd Otta

Reading instruction that works: the case for balanced teaching
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Reading instruction that works: the case for balanced teaching
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Engelsk
Hylleplassering
  • 372.41 P
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2015
Noter
  • Har bibliografi, register
ISBN
  • 978-1-4625-1680-3
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00000818pam  22002291  4500
*00122659
*008                      a          00eng 2
*015  $a0423381$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-1-4625-1680-3$bh.$cNkr 650.00
*08231$a372.41$zh$25
*090  $c372.41$dP
*100 0$aPressley, Michael$jam.
*24510$aReading instruction that works$bthe case for balanced teaching$cMichael Pressley, Richard L. Allington
*250  $a4th ed.
*260  $aNew York$bGuilford$ccop. 2015
*300  $aVIII, 487 s.
*505  $aHar bibliografi, register
*546  $aEngelsk tekst
*650 1$aLesing$xUndervisning$0før- og barneskolen$1372.41$2BS$9nor
*700 0$aAllington, Richard L.$emedforf.$jam.
*996  $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=538564&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. Otta372.41 P