Nord-Gudbrandsdal vgs - avd Otta

Litteraturkanon i norskfaget: historiske liner, aktuelle utfordringar
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Litteraturkanon i norskfaget: historiske liner, aktuelle utfordringar
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Hylleplassering
  • 807.1 S
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2022
Noter
  • Kva skal vi lese, og korleis bør vi lese og tolke litteratur i skolen? Korleis har litteraturkanon endra seg? Slike spørsmål står sentralt i denne boka om litteraturundervisning i norskfaget frå ca. 1800 til dag. Boka omtalar og drøftar tekstutval, fagplanar, litteratursyn, lesemåtar, analysemetodar og litteraturhistorieskriving. Det blir lagt særleg vekt på litteraturutval for ungdomstrinna og den vidaregåande skolen. Siste kapittel tek opp fagfornyinga og dei gevinstar og utfordringar denne reforma fører med seg. Torill Steinfeld er professor emeritus ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, Universitetet i Oslo. Bente Aamotsbakken er professor emeritus ved Institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Mads Claudi er førsteamanuensis ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, Universitetet i Oslo.
ISBN
  • 978-82-450-4011-1
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001978pam  22002651  4500
*00122735
*008220211                a       0  00nno 2
*015  $a0649450$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-450-4011-1$bheftet$cNkr 449.00
*08201$a807.12$zh$223/nor
*090  $c807.1$dS
*100 0$aSteinfeld, Torill$d1948-$jn.$0(NO-TrBIB)90360409
*24510$aLitteraturkanon i norskfaget$bhistoriske liner, aktuelle utfordringar$cTorill Steinfeld, Bente Aamotsbakken, Mads Breckan Claudi
*250  $a1. utgåve
*260  $aBergen$bFagbokforlaget$c2022
*300  $a231 sider
*520  $aKva skal vi lese, og korleis bør vi lese og tolke litteratur i skolen? Korleis har litteraturkanon endra seg? Slike spørsmål står sentralt i denne boka om litteraturundervisning i norskfaget frå ca. 1800 til dag. Boka omtalar og drøftar tekstutval, fagplanar, litteratursyn, lesemåtar, analysemetodar og litteraturhistorieskriving. Det blir lagt særleg vekt på litteraturutval for ungdomstrinna og den vidaregåande skolen. Siste kapittel tek opp fagfornyinga og dei gevinstar og utfordringar denne reforma fører med seg. Torill Steinfeld er professor emeritus ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, Universitetet i Oslo. Bente Aamotsbakken er professor emeritus ved Institutt for språk og litteratur, Universitetet i Søraust-Noreg. Mads Claudi er førsteamanuensis ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, Universitetet i Oslo.
*546  $aNynorsk tekst
*650 1$aLitteratur$xUndervisning$xUngdoms- og videregående skole$1807.12$2bibbi$41144143$9nob
*650 2$aLitteratur$xUndervisning$0før- og grunnskolen$1372.64$2bibbi$41119056$9nor
*700 0$aClaudi, Mads Breckan$d1979-$eforf.$jn.$0(NO-TrBIB)6020996
*700 0$aAamotsbakken, Bente$d1948-$eforf.$jn.$0(NO-TrBIB)90971394
*900 0$aBreckan Claudi, Mads$zClaudi, Mads Breckan$9nor
*996  $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=663751&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Nord-Gudbrandsdal vdg. skule, avd. OttaKontor / Fil.